Všeobecné obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi Vámi jako zákazníkem a námi jako provozovatelem webových stránek a poskytovatelem služeb či zboží.
Provozovatel:
BOLD realitní kancelář, s.r.o.
Sídlo: Klicperova 1266/1, 500 03 Hradec Králové
IČ: 27522865
DIČ: CZ27522865
Společnost vedená u Krajského soudu v Hradci Králové pod sp. zn. C 23965.
E-mail: office@ibold.cz
Telefon: +420 732 145 460
(dále jen „Prodávající“)
2. Vymezení pojmů
Kupující / zákazník – fyzická nebo právnická osoba, která uzavírá s prodávajícím smlouvu.
Spotřebitel – zákazník, který je fyzickou osobou a nejedná v rámci své podnikatelské činnosti.
E-shop / web – internetové stránky na adrese [doplňte doménu], kde je nabízeno zboží nebo služby.
Zboží / služba – produkty nebo služby nabízené prostřednictvím webových stránek.
3. Objednávka a uzavření smlouvy
Veškeré prezentace zboží/služeb na webu jsou informativního charakteru.
Kupní smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky ze strany prodávajícího.
Kupující souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku.
Po odeslání objednávky obdrží kupující automatické potvrzení e-mailem.
4. Ceny a platební podmínky
Ceny jsou uvedeny včetně DPH (pokud je účtováno) a všech souvisejících poplatků.
Platební metody: převod na účet, platební brána, dobírka, hotově (dle dohody).
Prodávající si vyhrazuje právo měnit ceny – změna neplatí pro již uzavřené smlouvy.
5. Dodací podmínky
Zboží/služby jsou dodávány způsobem zvoleným kupujícím v objednávce.
Dodací lhůta závisí na dostupnosti, zvoleném způsobu dopravy a platby.
V případě zpoždění bude zákazník informován.
6. Odstoupení od smlouvy (spotřebitel)
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží/služby bez udání důvodu.
Odstoupení je možné písemně na adresu nebo e-mail správce.
Zboží musí být vráceno nepoškozené a kompletní.
Po přijetí vráceného zboží vrátíme peníze do 14 dnů.
Pozor: právo na odstoupení se nevztahuje na:
Digitální obsah bez fyzického nosiče, pokud byl dodán s předchozím výslovným souhlasem.
Zboží upravené na přání zákazníka.
Hygienické zboží, pokud bylo porušeno balení.
7. Práva z vadného plnění (reklamace)
Kupující má právo reklamovat vadné zboží do 24 měsíců od převzetí.
Reklamaci lze uplatnit e-mailem nebo poštou na adresu provozovatele.
Prodávající vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů.
8. Odpovědnost a záruky
Prodávající odpovídá za to, že zboží/služba odpovídá popisu a je bez vad.
Za vady způsobené neodborným zásahem kupujícího nenese prodávající odpovědnost.
Digitální produkty jsou poskytovány „tak, jak jsou“.
9. Ochrana osobních údajů
Veškeré informace o zpracování osobních údajů najdete v dokumentu [Zásady ochrany osobních údajů].
10. Mimosoudní řešení sporů
Spotřebitel má právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) v případě sporu.
Spory je také možné řešit online prostřednictvím platformy ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr
11. Závěrečná ustanovení
Tyto podmínky nabývají účinnosti dne [datum].
Provozovatel si vyhrazuje právo podmínky kdykoliv změnit – nová verze bude zveřejněna na webu.
Vztahy se řídí právem České republiky.