top of page

​Všeobecné obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi Vámi jako zákazníkem a námi jako provozovatelem webových stránek a poskytovatelem služeb či zboží.

Provozovatel:

BOLD realitní kancelář, s.r.o.

Sídlo: Klicperova 1266/1, 500 03 Hradec Králové

IČ: 27522865

DIČ: CZ27522865

Společnost vedená u Krajského soudu v Hradci Králové pod sp. zn. C 23965.

E-mail: office@ibold.cz

Telefon: +420 732 145 460

(dále jen „Prodávající“)

2. Vymezení pojmů

Kupující / zákazník – fyzická nebo právnická osoba, která uzavírá s prodávajícím smlouvu.

Spotřebitel – zákazník, který je fyzickou osobou a nejedná v rámci své podnikatelské činnosti.

E-shop / web – internetové stránky na adrese [doplňte doménu], kde je nabízeno zboží nebo služby.

Zboží / služba – produkty nebo služby nabízené prostřednictvím webových stránek.

3. Objednávka a uzavření smlouvy

Veškeré prezentace zboží/služeb na webu jsou informativního charakteru.

Kupní smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky ze strany prodávajícího.

Kupující souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku.

Po odeslání objednávky obdrží kupující automatické potvrzení e-mailem.

4. Ceny a platební podmínky

Ceny jsou uvedeny včetně DPH (pokud je účtováno) a všech souvisejících poplatků.

Platební metody: převod na účet, platební brána, dobírka, hotově (dle dohody).

Prodávající si vyhrazuje právo měnit ceny – změna neplatí pro již uzavřené smlouvy.

5. Dodací podmínky

Zboží/služby jsou dodávány způsobem zvoleným kupujícím v objednávce.

Dodací lhůta závisí na dostupnosti, zvoleném způsobu dopravy a platby.

V případě zpoždění bude zákazník informován.

6. Odstoupení od smlouvy (spotřebitel)

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží/služby bez udání důvodu.

Odstoupení je možné písemně na adresu nebo e-mail správce.

Zboží musí být vráceno nepoškozené a kompletní.

Po přijetí vráceného zboží vrátíme peníze do 14 dnů.

Pozor: právo na odstoupení se nevztahuje na:

Digitální obsah bez fyzického nosiče, pokud byl dodán s předchozím výslovným souhlasem.

Zboží upravené na přání zákazníka.

Hygienické zboží, pokud bylo porušeno balení.

7. Práva z vadného plnění (reklamace)

Kupující má právo reklamovat vadné zboží do 24 měsíců od převzetí.

Reklamaci lze uplatnit e-mailem nebo poštou na adresu provozovatele.

Prodávající vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů.

8. Odpovědnost a záruky

Prodávající odpovídá za to, že zboží/služba odpovídá popisu a je bez vad.

Za vady způsobené neodborným zásahem kupujícího nenese prodávající odpovědnost.

Digitální produkty jsou poskytovány „tak, jak jsou“.

9. Ochrana osobních údajů

Veškeré informace o zpracování osobních údajů najdete v dokumentu [Zásady ochrany osobních údajů].

10. Mimosoudní řešení sporů

Spotřebitel má právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) v případě sporu.

Spory je také možné řešit online prostřednictvím platformy ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr

11. Závěrečná ustanovení

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne [datum].

Provozovatel si vyhrazuje právo podmínky kdykoliv změnit – nová verze bude zveřejněna na webu.

Vztahy se řídí právem České republiky.

bottom of page